Dienstag, 20. Juni 2017

Letter/s, or Number/s, or Both

This is the new challenge theme for the next two weeks over at Try it on Tuesday
Here is my art journal page. I will link it also to Art Journal Journey. It's about the circles on the left side on the page.


Thank you for looking.

Kommentare:

  1. love this -it is fab. just u p my alley ;O))

    AntwortenLöschen
  2. Lovely card Rosie, that butterfly is stunning

    AntwortenLöschen
  3. Its a wonderful journal page Rosie, the butterfly looks beautiful.
    Did you use paints or inks for the great background?
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you, Yvonne.
      I used Distress Oxides and acryl for the background

      Löschen
  4. der Hintergrund ist so schön vom Muster und Farbe!
    Das Journal ist wunderschön!
    Lieben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  5. This is a terrific art page with amazing background and images

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  6. What a great take on our theme Rosie! Love the stamps you have used!
    Lula oxo

    AntwortenLöschen
  7. A fantastic design and stamping, Rosie! I really love your super piece! Mar xx

    AntwortenLöschen
  8. Eine sehr tolle Seite, der Hintergrund ist super, das Thema ist wunderschön ausgearbeitet ! LG Enny

    AntwortenLöschen
  9. Lovely page, the background colours and patterns look wonderful! Have a great week! J 😊

    AntwortenLöschen
  10. Super - Du hast es auch zu AJJ verlinkt - klasse!
    Knuddel Dich!
    Susi

    AntwortenLöschen
  11. Love this - great colours and stamping! Chrisx

    AntwortenLöschen
  12. I've been so busy, I haven't had time to keep up with all your awesome art. This is fabulous and I wish I had gotten here sooner.

    AntwortenLöschen
  13. Beautiful journal page -
    love the background especially.
    Gill x

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous page, fab background and the butterfly is so pretty! xxx

    AntwortenLöschen

Danke, dass Du Dir für einen Kommentar Zeit nimmst.
Thanks that you find time for a comment.